Friday, November 25, 2011

Black Friday!!

Akkurat nå savner jeg litt når vi hadde fullt opp med ting på skolen.. Dagene gikk så fort og man følte at man fikk brukt tiden fornuftig.. Nå går egentlig dagene bare veldig sent og føler at det bare står stille.. Nå har det vært Thanksgiving og nedsatt aktivitet på skolen pga helligdager.. Hadde min stage 1 sjekk på onsdag og torsdag sist uke, 16 og 17 november.. Så da er man enda et steg nærmere privatfly lappen.. Ifølge Luftfartsskolen skulle det ta MAKS to måneder siden man er på skole fulltid her nede.... Vel... Er ikke halvveis engang på to måneder.. Går forhåpentligvis litt fortere herfra.. Denne uka har det ikke vært noe aktivitet på skolen for meg i det hele tatt.. Skulle ha en soloflight på tirsdag, men ble kansellert pga for mye vind.. Så da prøver vi igjen til mandag..


Idag, fredag 25 november, har det vært HELT kaos rundt forbi.. Black friday er noe Amerikanerne tar seriøst.. Da skal det handles.. Og det skal handles i meget store mengder.. Og det er ikke noen som er ute å handler.. ALLE er ute å handler denne dagen, ut.. En kjøretur som normalt tar 10 min, tar gjerne nesten to timer.. Jeg brukte nesten EN TIME ut fra en parkeringsplass... Godt det bare er black friday en gang i året!
Det er tydelig at julen nærmer seg også.. Jeg vet at vi er i november og at det normalt pleier å være jul i vente, men jeg klarer ikke helt å se for meg jul her i det hele tatt da jeg fremdeles kan sprade rundt i shorts.. Julelys, julepynt, juletrær, nisser, reinsdyr, sleder, nissedverger, jul, jul og jul.. Husene skal pyntes til jul! Ingen tvil om det..


Nå er det tid for litt øyelokkhviling.. God natt til meg og god morgen til dere der hjemme..

Moooooooooooooooooooooorna

No comments:

Post a Comment