Tuesday, November 8, 2011

Varmt i november

Digger at man kan gå i shorts selv om det er november.. Tror faktisk ikke jeg har så veldig lyst til å dra tilbake til Norge.. Så om man skulle få seg jobb her borte etter skolen gjør jo ikke det noe.. Kan se for meg selv boende i et hus rett ved stranda her nede! DET hadde vært allright!

Har klart å få noe betennelse greier på det ene øyet, så har vært på bakken godt over en uke nå.. Egentlig ganske kjedelig, men nå er det på vei ned igjen.. Så nå blir det flytime i morgen, onsdag 9 nov.. Siste flytimen før det er "stage 1 check".. Det består av en muntlig del og en praktisk del, med en annen person enn instruktøren min.. Da sjekker han egentlig bare om jeg har lært noe av det instruktøren har vist meg..

Det nærmer seg faktisk jul.. Det hadde jeg ikke tenkt noe særlig over før jeg gikk inn i en matbutikk her en dag.. Julepynt og andre jule effekter var klaska opp i hyllene.. Skvatt til litt når jeg så det, men det er jo ikke så rart når jeg ikke engang merker at vinteren nærmer seg..

Har egentlig ikke så mye å skrive om, da det ikke har skjedd så altfor mye den siste uka.. Så, eh, hvis det skulle skje noe fryktelig spennende idag kan jeg heller skrive noe om det ;P..

I mellomtiden, ha en strålende dag hjemme =)

Farvel

No comments:

Post a Comment