Monday, October 10, 2011

Snakespear

Da var nok en helg i Daytona over og en ny uke har såvidt begynt.. Fredag var en forholdsvis rolig dag med ground school.. Ikke noe spennende denne dagen..
Lørdag var det klart for flight kl 07.00.. Motivasjon til å stå opp! Motivasjonen forsvinner ganske kvikt når man våkner til PØS regnvær og en voldsom vind og man vet allerede at flighten blir kansellert! Men på skolen man må uansett. Man får hvertfall litt ut av dagen.. Selv om det var en relativ lite innholdsrik dag.. Vi var en gjeng fra klassen og spiste (oss usannsynlig mett) på Pizza Hut, etterfulgt av kino.. Filmen idag var "Dream House".. Tydeligvis en ALTFOR komplisert film for Amerikanerene, for alt jeg hørte bak meg var; "I don't get it".. Dumme dumme dum!
Og på den syvende dagen skulle han hvile.. Og det kan du skrive opp at jeg gjorde! Med overskyet, MASSE regn og vind opp mot 40 knop, var det avslapping på høyt nivå.. Litt ålreit da det igrunn har vært mye å henge fingrene i de siste ukene.. Så en stille og rolig søndag!

Mandag var det flight kl 07.00 igjen.. Dette skulle egentlig vært min solo-tur.. Men siden flighten på lørdag ble kansellert, blir det forskyvd.. Ble også kansellert denne dagen pga været.. Så, forhåpentligvis flyr jeg solo en gang iløpet av denne uka.. Det ser jeg frem til! Flytur helt alene.. Det blir så kult det!
Har fått en ny romkamerat nå..
Si hei til Snakespear:

Snakespear er en Ball Python.. Hannslange.. Den kan bli et sted mellom 1,4 og 1,8 meter.. Og bor i Slangerudbakken..

I'm off to bed!

Au revoir

No comments:

Post a Comment