Saturday, September 3, 2011

Mens man venter...

Tiiii-iii-ime, is on my side....... NEI, den er ikke det.. Føler tiden jobber mot meg.. Kanskje fordi jeg er veldig flink til å "ikke gjøre idag, det jeg kan utsette til i morgen".. Gang på gang på gang.. Må være dårlige gener.. Konkluderer med det..
Men, dagene er igrunn ganske like nå rett før avreise.. De består av pakking, flytting, avskjed her og avskjed der, utsetting av pakking og utsetting av flytting..

Heldigvis er alt i boks når vi kommer frem.. Leiebil står klar på flyplassen i Miami, hotell er booket for turen opp til Daytona Beach, leilighet venter på oss når vi kommer frem og det er generelt veldig allright!


Det er kaos i hodet mitt, så det er igrunn ikke noe særlig mer jeg føler å skrive om nå..

Hiver inn en liten videosnutt av en bra fyr som synes livet er helt allright.. Selv om man ikke er som alle andre, trenger man ikke gi opp.. Han er et godt eksempel; Enjoy!

Så går jeg å pakker så lenge..

Snakkes i Florida =)


Mooooooooooooooooorna!

No comments:

Post a Comment